POHOTOVOST JEN 7:00- 19:00 HOD.

V případě nouze volejte 112 nebo 155
Rychlý kontakt +420 596 096 111
Home  >  Praktické  >  Stížnosti
Stížnosti

PRAVIDLA PRO VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ

Proti postupu dále BMN při poskytování zdravotních služeb nebo proti činnostem souvisejícím se zdravotními službami může podat stížnost:

a) pacient,

b) zákonný zástupce pacienta,

c) osoba blízká v případě, že pacient tak nemůže učinit s ohledem na svůj zdravotní stav nebo pokud zemřel, nebo

d) osoba zmocněná pacientem.

PŘIJÍMÁNÍ STÍŽNOSTÍ

Podací místo pro podání stížnosti:

a) podacím místem pro podávání stížností elektronickou poštou je elektronická podatelna BMN (sekretariat@nembo.cz, ombudsman@nembo.cz),

b) podacím místem pro písemné stížnosti doručené osobně je sekretariát výkonného ředitele BMN.

Je-li stížnost podávána ústně, sepíše se o podání stížnosti Záznam o podání a vyřízení stížnosti.

Je-li stížnost podána elektronickou poštou, musí být opatřena alespoň zaručeným elektronickým podpisem. Nesplňuje-li podaná stížnost tuto podmínku, vyzve náměstkyně pro ošetřovatelskou péči a v její nepřítomnosti asistentka výkonného ředitele odesílatele, aby tuto vadu bránící vyřízení stížnosti odstranil nebo stížnost podal jiným způsobem. Stížnosti podané elektronickou poštou, které nejsou opatřeny alespoň zaručeným elektronickým podpisem, se neevidují, ani nevyřizují. Je-li tatáž stížnost podána znovu, přičemž při elektronickém podání je opatřena alespoň zaručeným elektronickým podpisem, běží lhůty ode dne podání nové stížnosti.

Telefonické podání stížnosti není možné. Zaměstnanec, který takový hovor přijal, vyzve stěžovatele k podání ústní nebo písemné stížnosti.

VYŘÍZENÍ STÍŽNOSTÍ

Stížnost musí být vyřízena bez zbytečných průtahů, nejpozději do 30 dnů ode dne, kdy byla doručena. Tuto lhůtu lze odůvodněně prodloužit o dalších 30 dnů, pokud to charakter stížnosti vyžaduje. Rozhodnutí o prodloužení lhůty musí být písemné a zakládá se do spisu. O důvodech prodloužení lhůty k vyřízení stížnosti musí být stěžovatel vyrozuměn.

Pokud osoba, která podala stížnost, s jejím vyřízením nesouhlasí, může podat stížnost Krajskému úřadu Moravskoslezského kraje, odboru zdravotnictví. Zároveň uvede důvody nesouhlasu s vyřízením stížnost.

Ceník služeb
Domácí a návštěvní řád
Ke stažení
Ombudsman
Pohotovost
Pokladna
Práva pacientů
Před hospitalizací
Stížnosti
Stravování
Vnitřní oznamovací systém 
AKTUALITY
12. 1. 2024
Poděkování internímu oddělení
22. 12. 2023
Gynekologické oddělení – provoz od 22.12. do 2.1. 2024
22. 12. 2023
HLEDÁME na pozici všeobecná / praktická sestra na oddělení následné péče – ranní směny
1. 12. 2023
OČKUJEME PROTI COVIDU
27. 11. 2023
HLEDÁME na pozici – LÉKAŘ – pro Centrum následné péče
27. 11. 2023
HLEDÁME na pozici zdravotní laborant na oddělení OKB
20. 11. 2023
Hledáme STANIČNÍ SESTRU pro Centrum následné péče
18. 8. 2023
Dentální hygienistka nebo student/ka oboru dentální hygiena
25. 5. 2023
Lékař pro interní ambulanci
14. 4. 2023
HLEDÁME VŠEOBECNOU SESTRU NA OPERAČNÍ SÁLY
13. 3. 2023
Pokračujeme v modernizaci nemocnice
3. 3. 2023
Hledáme staniční sestru na chirurgické oddělení
24. 1. 2023
Nejčastější otázky a odpovědi k nové stomatologické ambulanci
17. 12. 2022
Na pokladě zaplatíte kartou
29. 11. 2022
COVID – odběrové místo je od 2.12. 2022 přemístěno do budovy D (bývalá ambulance chirurgie)
13. 10. 2022
Rozšiřujeme portfolio naší nemocnice!
2. 8. 2022
NÁVŠTĚVY V CENTRU NÁSLEDNÉ PÉČE – ROUŠKA NEBO RESPIRÁTOR !
14. 3. 2022
zástupci pařížské společnosti Smith+Nephew navštívíli naše chirurgické oddělení
4. 3. 2022
Nemocnice pomáhá UKRAJINĚ
15. 12. 2021
Očkování dětí v naší nemocnici
7. 11. 2021
Zákaz návštěv od 20. 10. 2021
7. 11. 2021
PCR odběry
21. 3. 2021
Lockdown se blíží ke konci
19. 3. 2021
Očkovací centrum v nemocnici
21. 2. 2021
Chystáme nový web