Ombudsman

Kontakty na oddělení

JménoFunkceTelefonMobilE-mail
Mgr. Zina Nováčkováombudsman596 096 316603 426 299novackova@nembo.cz
  Provozní doba  
  pondělí - pátek     7:00-14:00  

 

 

Hlavním posláním ombudsmana je poskytnout pomoc pacientům či jejich příbuzným při řešení problémů vzniklých v souvislosti s léčbou v Bohumínské městské nemocnici, a. s., a hájit jejich práva.

Prošetřením stížnosti, zjištěním eventutálních nedostatků, jejich řešením i kontrolou plnění přijatých opatření, takmá ombudsman přispět k neustálému zvyšování kvality poskytované zdravotní péče a ke spokojenosti pacientů se službami BMN, a. s.

Povinností ombudsmana je - ve spolupráci s vedením nemocnice, primáři jednotlivých oddělení a právní službou - prošetřit podanou stížnost či podnět, eventuálně navrhnout opatření k odstranění zjištěných nedostatků a s výsledkem šetření ve lhůtě 30 dnů písemně seznámit stěžovatele.

Na ombudsmana se mohou občané písemně či osobně obrátit se stížnostmi i podněty týkajícími se všech oblastí činnosti BMN, a. s. , např. kvality léčebné a ošetřovatelské péče, etiky chování personálu nemocnice, provozně - organizačními problémy apod.

Sídlo ombudsmana je v pavilonu D v 1. patře, v době mimo provozní dobu přijímá podněty a stížnosti asistentka výkonného ředitele, lze i domluvit jiný termín schůzky.

2015 08 27 nemocnice 27.JPG

 


Rychlý kontakt

Bohumínská městská nemocnice, a.s.
Slezská 207, Starý Bohumín, Bohumín, 735 81
GPS: 49°55'2.74"N, 18°20'10.07"E

Telefon: +420 596 096 111
E-mail: sekretariat@nembo.cz
Datová schránka: 8ghc7ha